Parlamentarii PNL Iaşi îşi vor dona îndemnizaţiile pentru ajutorarea oamenilor afectaţi de explozia din Holboca

Sâmbătă, 3 martie a.c., împreună cu dl. deputat Cristian Adomniţei, preşedintele Organizaţiei Municipale a PNL Iaşi, ne-am deplasat în comuna Holboca, la locul unde acum o săptămână un apartament a explodat, afectând alte 16 locuinţe şi provocând daune însemnate. Scopul acestei vizite a fost o analiză a pagubelor, pentru ca, de luni, să sprijinim procedurile de reconstrucţie.
Mergând la faţa locului, am constatat însă că, în urma deflagraţiei, au fost afectate şi elemente de structura ale blocului, motiv pentru care nu putem face nici o intervenţie până la finalizarea unei expertize tehnice, care va începe luni.
Astfel, împreună cu primarul şi cu locatarii blocului respectiv, am stabilit ca, la începutul săptămânii viitoare să luăm măsuri, pentru ca, odată cu terminarea expertizei, să ne apucăm de urgenţă să montăm tâmplăria la apartamentelor oamenilor. În paralel cu montarea tâmplăriei, se vor reface toate instalaţiile electrice, de gaz şi de canalizare din bloc.
De asemenea, eu şi colegii mei liberali din Parlament, domnii Cristian Adomniţei şi Varujan Vosganian, am luat decizia să suportăm montarea tâmplăriei din indemnizaţiile noastre de parlamentari în speranţa ca, prin acest mic efort, să putem veni în sprijinul celor 16 familii afectate de explozie, pentru ca aceştia să se poată muta cât mai curând în locuinţe.

2 responses to “Parlamentarii PNL Iaşi îşi vor dona îndemnizaţiile pentru ajutorarea oamenilor afectaţi de explozia din Holboca

  1. HAI INPREUNA SA DEMONSTRAM CA SE POATE , COMUNITATILE DE ROMI DIN BUCURESTI VOR FI ALATURI DE DUMNEAVOASTRA.

    TEL.0724791142

  2. Pingback: Dovada donării îndemnizaţiei mele către familiile afectate de explozia din Holboca | Blogul lui Fenechiu

Lasă un răspuns

