Sunt în stare PSD şi PD-L de măcar jumătate din cât au făcut liberalii pentru Iaşi?

Am ţinut joi, la Iaşi, o conferinţă de presă în care am atras atenţia asupra necesităţii continuării investiţiilor în marele obiective ale Iaşului şi ale Moldovei: Şoseaua de centură, Aeroportul, Autostrada Iaşi – Tg. Mureş, Palatul Culturii, infrastructura municipiului şi a judeţului etc.
Mă îngrijorează că, de o lună, politicienii PSD şi PD-L ai Iaşului nu-şi bat capul decât cu funcţiile pe care trebuie să şi le împartă; nu-şi bat capul decât cu ciolanul.
Liberalii au adus la Iaşi, din 2005 până în 2008, şapte mii de miliarde de lei. Şi toţi aceşti bani au mers către învăţământ, cultură, infrastructură, sănătate ş.a.. M-am gândit să le cerem ca în mandatul lor, actualele partide de guvernământ să aducă jumătate din această sumă. Să-i vedem dacă sunt în stare.
Dar, mi-e teamă că poticnelile executivului în exerciţiu şi foamea de bani pe care o putem vedea în ochii şi manifiestările politicienilor celor două partide, inclusiv la Iaşi, vor pune piedici dezvoltării comunităţilor şi continuării proiectelor importante ale Iaşului.
Să dea Dumnezeu să ma înşel! Am totuşi o stranie senzaţie păguboasă, când îi văd pe aceşti oameni.

Lasă un răspuns

