Suntem o forţă. Moldova este a liberalilor!

Liberalii moldoveni au demonstrat încă o dată că au forţă. Liberalii ieşeni au demonstrat încă o dată că au forţă.

Am simţit asta când am văzut, sâmbăta trecută, peste 4000 de colegi la lansarea candidaţilor PNL din Moldova, pentru alegerile parlamentare din toamnă.

Cu aşa o capacitate de mobilizare sigur vom ajunge cu mesajele noastre la cel mai îndepărtat locuitor al judeţului spre a-l convinge că-i merităm încrederea.

Ca preşedinte al PNL Iaşi mă simt mândru pentru ce am putut vedea sâmbătă.

Am reuşit să le dăm alegătorilor candidaţii noştri, din timp (spre deosebire de alte partide), să aibă vreme pentru a-i cunoaşte şi a le afla intenţiile.

În ultimii patru ani am muncit, eu şi colegii mei, pentru oameni, pentru a scoate Moldova din umbră. Ne-am folosit, tot pentru oameni, de poziţiile cheie pe le-am ocupat la Bucureşti. Rezultatele alegerilor din noiembrie vor arăta că munca noastră este recunoscută.

O mai spun o dată pentru toţi adversarii politici: Moldova este a liberalilor! … pentru că o merită.

5 responses to “Suntem o forţă. Moldova este a liberalilor!

  1. loooool.Ma yo ma intreb asa, oare nimeni nu mai vrea sa se faca ceva si pin tara asta?Neanea fenechiu ce salar ai matale si ce cati nau ce manca?mai ducetiva cu toti liberalii si pesedistii si cine mai vreti dumneavoastra si va aruncati in bahlui.ce ziceti de o astfel de propunere?Stai pe un scaun intrun birou si dai telefoane si pnl-istii au forta?au forta sa ce?ca dea 4 ani de zile nati facut nimic.Ma intreb cum teai descurca cu un salariu minim pe economie cu 2 copii acasa si un apartament cu 2 camera?teai descurca?teai descurca pe draq.Hai nu mai virusati degeaba netu’.

  2. Moldova nu este a liberalilor,ci este a noastra,a tuturor.Daca aveti asemenea sentimente,peste putin timp,o sa pierdeti si ce ati castigat.Nu mai fiti atat de orgoliosi,ca nu va sta bine.Un mare om francez a spus ca ,,de la sublim la ridicol nu este decat un pas”.Asa ca e bine sa fiti foarte atent ce spuneti,domnule lider national,Fenechiu.

  3. Lol… ziarele ma acuza ca am adus prea multi bani in judetul Iasi iar tu spui ca nu am facut nimic. Te asigur, cu cel mai mare respect ca am facut, eu si colegii mei, mult mai mult decat toti politicienii ieseni de pana in 2004.

  4. Basille, orgoliul afisat in postul meu ii vizeaza direct pe adversarii politici. Moldova este a moldovenilor, iar noi, liberalii ieseni ne-am luptat sa aducem Moldova in fata dupa ce pana in 2004 a fost tinuta in umbra de PSD.

  5. Sunteti pe dracu o forta …. a batut Nichita la voi de v-a scos alegerile din cap !
    In loc sa stati la acelasi ham si sa treceti cu tavalucul peste comunistii PSD-ului , voi si bezmeticii marinarului ati inceput sa va faultati reciproc ! Rusinica !

    Poate totusi va ganditi la asta :

    UNDE-S DOI PUTEREA CRESTE, COMUNISTII NU „SPORESTE”

    …ca astia de la PSD sunt precum ciupercile ….se inmultesc prin spori !

    😉

Lasă un răspuns

