De ce blog

Bine v-am gasit în această nouă formulă de comunicare, în alte tipare decât cele cu care v-am obişnuit (Presă scrisă, audio-tv etc.).

Primul meu mandat de parlamentar e aproape de final. M-am gândit că ar fi bine să imi fac cunoscute impresiile si concluziile, după patru ani de politică si contact cu viata publică.

Pe blog veţi găsi mărturii în legătură cu activitatea mea politică, dar şi în legătură cu biografia personală. Multe dintre aceste mărturii nu le-am făcut publice niciodată, unele din motive de discreţie, altele doar pentru că nu le-am acordat la acel moment prea multă importanţă.

11 responses to “De ce blog

  1. Am mai mult o intrebare si o doleanta. cind se termina de facut infrastructura din judet, si mai ales drumul din padurea Dobrovat care duce in comuna, oare mai apuc pina la pensie sa merg pe asfalt sau imi omor masina pe drumul ala vai de steaua lui,ce ziceti terminati ce ati inceput la Dobrovat sau lasati asa.

  2. si binenteles nici un raspuns.Lasal domne ca e ocupat cu votarea pemsiilor parlamentarilor folosindu-se de masca majorarii salariilor profesorilor cu 50%.Tare iluzia. . . Oare cat va mai fi pana la o noua revolutie?

  3. logic ca nu ai sa le aprobi, dar ma bucur macar ca le citesti 😉

  4. Azi am citi in ziar ca sau primit fonduri pentru infrastructura, domnule Fenechiu va rog frumos faceti drumul spre Dobrovat prin padure, sunt numai 6Km de sosea de facut exceptind asfaltul dintre cele doua portiuni.
    Poate unii ma cred enervant de insistent dar credetima ca de cite ori merg la tara, plinge masinuta cind dau de gropile si denivelerile mari de pe drumul acela amarastean.
    SPER CA MACAR CITITI ACEST MESAJ

  5. Johny, in ultima sedinta de guvern au fost alocate 10 miliarde de lei vechi pentru drumul din Dobrovat. Sper ca in cateva zile constructorul se va apuca de treaba.

  6. Woooooow, bine ai venit in virtual
    !….de cand te asteptam ca sa te iau la scarmanat un pic !
    Sunt de dreapta, si cand observ ca in loc sa contribuiti la intarirea dreptei, voi si bezmeticii aia de la PD-L toata ziua va stuchiti ca matele imi vine sa ma tot duc !
    Oricum, doresc tuturor celor de dreapta, indiferent de sigla care o au:

    SUCES IN VIITOARELE ALEGERI !

  7. Am vazut ca d-l Fenechiu mia raspuns la cele solicitate, va multumesc si va doresc sa aveti succes in politica si sa va dea Dumnezeu sa va aleaga oamenii in Parlament fiindca stiu ca sunteti o persoana de cuvint si foarte serioasa.

  8. AM SI IO O INTREBARE…. 1 000 000 LEI NOI =10 MILIARDE VECHI ???????

  9. Da Johny. Asta este suma…

  10. Sunt placut impresionat ca vorbele dumneavoastra sunt transformate in fapte, sugerez oamenilor sa va voteze fiindca cred ca sunteti omul potrivit pentru anii viitori in parlamentul Romaniei.
    UN VOT IL AVETI DE LA MINE

  11. OAMNEI BUNI SA FACUT DRUMUL PRIN PADUREA DOBROVATULUI, FELICITARI
    DL. FENECHIU VA-TI TINUT DE CUVINT.

Lasă un răspuns

